Caglasmsk şu yüzden istemiyorum pozisyonu o hallerimi görüp aklında kalmasını istemiyorum. Ben bile iğrenmemek için normal doğum videosu izlemedim eşime bunu neden yapayım. Ki bir sürü kişi eşinden soğumuş bunu bizzat doktorum söyledi . Örtü falan da olmuyor sezeryan gibi bişe görmesin sadece elimi tutsa yeter desem . Ben zaten sancı çekerken de odada kimseyi istemedim tık sesinden rahatsız oldum sadce hemşire doktorum ve ben bekledik ne kocam ne kardeşim kimseyi istemiyo insan onan