Caglasmsk Sims bence olumlu yani var olumsuz yok. Bikere ondan güç alıyorsun. Ben o olmasa cok zorlanirdim bence. Yanimda olup elimi tutmasi bile bnm için okdr cok şeyi ifade ettikii. Kesinlikle girmeli bence eşler
SuAte Sims ben de çok istiyorum ama eşim kan alınırken bile fenalaşıyo 😂 şimdilik bakarız diye ama hiç sanmıyorum gireceğini🤷♀️
Elifff123 Sims Bende çok istiyordum eşimle Doğuma girmeyi hatta konuşmuştuk kabul de etti ama nasip değilmiş şu an cezaevinde eşim 😒 inşAllah doğuma kadar çıkar girer doğuma. Hamişler dua 🤲 edin sizin dualarınız kabul olur.
Leycanela Sims benim üç doğumuma da girdi eşim.büyük desteği oluyor.şimdi 4.ye hamileyim kısmet olursa yine girecek doğuma.bünyesi hassassa doğum anınında izlemesin yanınızda dursun eşiniz.
Sims SuAte sanırım o bölgeye gecirmiyolardır tecrübeli anneler bilirde olumsuz tarafı bu sanırım eşlerin bayılması 😂
hasanrojda Elifff123 aynı kaderi yaşıyoruz ne kötü 😪😪😪 içim gidiyor dua ediyorum dogumumda Yanımda olur inşallah 😪😪😪😪
petitehatunn Sims eşim başım ağrırken bile ağlayacak gibi olur. kıyamadığı için asla girmek yanlısı değil🙄
Papatyapapatya Sims benim için olumlu yanı olur diye düşünüyorum...beni motive edecek tek kişidir...benim paniğimi yenenmemi sağlayan tek kişi eşimdir...ben eşimle gireceğim❤🌼
Caglasmsk Serays neden peki.? Ben normal yaptm eşimde geldi. O girmekten mutluluk duydu bende güç aldim ondan. Siz neden istemiyosunuz ?
ozgeya Sims Benim eşim girdi,iyi ki de girdi.Hem desteği çok önemliydi hem de manevi duyguları arttı.Çektiğim acıyı,sancıyı gördükçe minnet duygusu,bağlılığı çoğaldı. Aklına geldikçe kendisi de hala söyler,ben de oğlumuz da hakkını ödeyemeyiz diye.
Elifff123 hasanrojda Çok geçmiş olsun canım Allah yardımcın olsun çok zor bi durum artık psikolojim bozuldu benim. Bide kaynanam görümcelerimle de anlaşamıyorum. Eltimin evindeyim sığıntı gibiyim anlayacağın. Yardim yardımcımız olsun tez zaman dönsünler evlerine 🙏
Serays Caglasmsk şu yüzden istemiyorum pozisyonu o hallerimi görüp aklında kalmasını istemiyorum. Ben bile iğrenmemek için normal doğum videosu izlemedim eşime bunu neden yapayım. Ki bir sürü kişi eşinden soğumuş bunu bizzat doktorum söyledi . Örtü falan da olmuyor sezeryan gibi bişe görmesin sadece elimi tutsa yeter desem . Ben zaten sancı çekerken de odada kimseyi istemedim tık sesinden rahatsız oldum sadce hemşire doktorum ve ben bekledik ne kocam ne kardeşim kimseyi istemiyo insan onan
Buketcekli Sims biz yarın kavuşuyoruz çok şükür kuzumuza spinal anestezi ile yapılacak sezeryan eşim çok istiyor katılmayı ama doktorum müsaade etmiyor 😔
hasanrojda Elifff123 hadi ya allah yardım etsin ben annemin yanına geldim kalıyorum kendi evim gibi değil insan kendi yuvasında rahat annemde kalıyorum halimize şükredelim beterin beteri var diye rabbim kavuştursun bizi yavrularımızın babaları dogumumuzda yanımızda olsun 🙏😪 Kaç aylıksın canım sağ Salim doğsun bebeğin 🙏🙏
Elifff123 hasanrojda Canım anne evi daha rahattır. Rabbim hayırlısıyla kavuştursun eşlerimize 🙏🤲 28 haftalık canım senin kaç haftalık ?