Afraninannesi bende oyleyim ilkinde 8 ay tukurdum bos soda sisesine tukurup bosaltdm .. sezeryana girdim ciktim duzeldim. Smdi ikinci gebeligim ve yine basladi ama birde oglum var elimdeki siseyi icmek istiyo cok kotu bi durum ondan saklayarak tukuruyorum artk ama
Bende skldm surekli tukurmekden iyi dorduncu ayda gecmis sizin