Humaa1 canım ben 3 kez yumurta büyütme çatlama iğnesi denedim hep negatif o yüzden aşılamada da aynı şey olacak gibi geliyor o yüzden hiç umutlanmıyorum valla nasipte varsa tutar nasipte yoksa yine olmayacak diyorum. İlk aşılamam eğer tutmazsa bebek tedavi sürecine ara vereceğim nasip olursa 1 sene sonra direk tüp bebeğe gideceğim hakkımızda hayırlısı olsun 🥰🤲🏻