busra34__ leylos34 başka belirtiniz var mı regl döngünüz geldi mi hayırlısı olsun inşallah gönlünüzdeki olur
leylos34 busra34__ inşallah canım 🙏🌸 adetim biteli 1 buçuk hafta oluyor ama 7 gün sürüyordu 4 gün sürdü bu seferki çok da olmadım
busra34__ leylos34 amin inşallah hamilelerin duası kabul olurmuş dua ettim size inşallah olur hayırlısıyla
leylos34 busra34__ Ayyy Allahım razı olsun çok teşekkür ederim Çokkkk amiiiiiin inşallah 🙏🌸 Sana da Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
leylos34 minikurabiye7 minikurabiye7 aldığım cevaplardan anladığım kadarıyla test yapmakta fayda var 🌸
minikurabiye7 leylos34 beklenen adete 4 gün var daha benim yumurtlamadan 8 gün sonra beta 0 dı adeti bekliyorum
meloguv leylos34 benim de akıntı cok olmustu ilk haftalarda gebelik belirtisidir inşallah hala da oluyor 7. haftadayım. doktor kokusuz ise normal problem yok demisti inşallah hamilesinizdir ❤️
nehiraras leylos34 bikaç gündür Bnmde öyle bekleyenim şurda önceki hamilelik lerde hiç yasamadım ama şuan Bnmde acayip akıntım var hamile miyim bilmiyorum tabi
leylos34 nehiraras kendimi de çok halsiz hissediyorum ama psikolojik de olabilir bilmiyorum ya inşallah allahım isteyen herkese nasip etsin 💕
kayrosmom Ben 30. Haftamdayım 20. Haftalarmda oldu. Önce idrar kaçırma sandım ama renksiz kokusuzdu ve sık olmaya başlamıştı vajinal enfeksiyonmuş fitille geçti
kayrosmom leylos34 arkadaşımda da hiç kaşıntı yanma yoktu akıntı vardı yinede çıkmıştı enfeksiyon o da fitil kullandı.