aysebeyza1 Hurremsultannn bir kaç güne pik olur inşallah hiç ovülasyon kullanmadığım için bilmiyorum nasıl oluyor. Umarım bebişlerimiz tutunur bu ay mutlu haberi alırız 🥹
Krnn1 aysebeyza1 cidden bu spermlerim yaşama olayıda kafa karıştırıyor benim çatlama günüm 4 ocaktı ama ben 4ve 5 i değerlendiremedim bir umut 3 ocaktaki belki tutar diye düşünüyorum içerde 1 günden fazla kaldığı için
aysebeyza1 Krnn1 inşallah o tutmuştur.3 ocaktaki ilişki 4-5 ocağa kadar içeride kalır önümüzdeki günlerde güzel haberini alırız umarım 😍
aysebeyza1 pimpirikliana daha çok erken ya beim ilk gebeliğimde reglime 3-4 gün varken çok çok silik çıkmıştı. Hemen umudunu kaybetme zamanı var regl günü bile hamileliğini öğrenen var