Cansu4oz Merhaba bende bu hafta yeni doğum yaptım Lena hastanesinde. İlk normal doğumda sanırsam sigorta varsa her şey ücretsiz. Tahliller, yatış vs vs ama yanlış bilgi de vermek istemem. Ben sezaryen doğum gerçekleştirdim orda. Ben fiyat için hastanenin instagramına yazdım dm’den onlar yatış ve ücretlendirme biriminin iletişim numarasını vermişlerdi orası ile iletişime geçin isterseniz.