kuzucular 4500 diye hatırlıyorum ama ben Mayıs ayında gitmiştim şimdi muhtemelen artmıştır. Ben memnun kaldım zaten kendisi alanında kendini kanıtlamış bir doktor. 20 dk kadar sürmüştü. Benim kadın doğum doktorumun önerisiyle gitmiştim . İhsan hoca radyoloji uzmanı metin hoca prof perinotolog. Ha öyle çok güler yüzlü biri değildi kendisi. Her şeyi açıkladı gösterdi. Rapor çıktısı verdi bide. Başlamadan önce ve sonra odasında bilgilendirme yapıyor tekrardan. Ben memnun kaldım.