zeyyynep selenzen artık hayırlısı ya yeter ki sağlıkla kucağımıza alalım doğumda da karar veririz aetık😂
umynurr selenzen amin hepimiz insallah🥰dua edin benimki sanki gelmeye calisiyor suyum mu geliyor akntimi bilemiyorum ama insallah bebek geliyordur
kaplanseren busrasya2334 Eşimle ben Kürdüz, kendi anadilimizde de baharda düşen ilk cemre/ tohum demek. Kızımız da Mart başı geleceği için Liza’ya karar verdik. Teşekkür ederim🙏
busrasya2334 kaplanseren aşkım bizim baba Karadeniz ama ben kürdüm 🤣 ben latince anlamını görmüştüm Kürtçe ben bilmiyorum ondan bilemedim demek kiiii
klncbebek selenzen içimize sinen ismi hala bulamadık 26 haftalık olduk aklımızda Miray, Öykü Sare, Gökçe ve Yüsra var bakalım nolcak ama yüsra ağır basıyor gibi inşirah süresini dinledikçe yüsra koymak istiyorum🤗
3kedili2bebekli selenzen bir kızım var adı açelya 2. Kızım için eşim buldu şimdilik Ayyüce veya İlbilge düşünüyoruz ☺️
Bsraa_emir selenzen Oğlum hamileliğimin başından beri kardeşinin isminin masal lina istiyor galiba öyle kalacak 🥰