selenzen Kızınız olursa ismini ne koyacaksınız. Hadi bakalım kız anneleri herkes kızının ismini yazsın 😊
Bebek10 selenzen Gökçe, Eylül ada, Umay, eliz yade(anlamı; kalpte iz bırakan asil güzellik) bunları çok beğeniyorum 😍
selenzen senaakck ömür boyu taşıyacağı bir ismi bulmak çok zor anlayabiliyorum sizii bende bulamıyorum bir türlü ☺️ her şeyde kararsız olan kişiler için çok zor
selenzen zeyyynep çok zor bir karar insan alacağı bir şeye bile zar zor karar verirken hayatı boyunca taşıyacağı bir ismi koymak çok zor 🙃 arada kaldığınız isimler yok mu kurayla belirleyin en iyisi çok az kalmışş😀
busrasya2334 kaplanseren hiç duymamıştım benden kız ismi bakıyordum ve çok hoşuma gitti anlamı da güzelmiş 💕
umynurr selenzen amin hepimiz insallah🥰dua edin benimki sanki gelmeye calisiyor suyum mu geliyor akntimi bilemiyorum ama insallah bebek geliyordur
kaplanseren busrasya2334 Eşimle ben Kürdüz, kendi anadilimizde de baharda düşen ilk cemre/ tohum demek. Kızımız da Mart başı geleceği için Liza’ya karar verdik. Teşekkür ederim🙏