Eşimin ismi samed (d) ile bitiyor sonu bu şekilde caiz değil diye biliyorum şimdi erkek olursa kendi adımı koyacağım diyor çok istiyordu hayaliymiş hep bende kıramıyorum ama samed ismi olmaz diye düşüyorum en azından başına ya da sonuna farklı bi isim koyalım dedim de yakıştıramadım hiç bir ismi sizce farklı yakışan hangi isimler olur yani hiç şekilde samet ismi tek başına koyulmaz biliyorum ama çok istiyor onun için samet Alp, samet Efe, samet eren vb neler uygun olur