suragungor Subatin ikinci haftasi gibi dogumum olacak 2 tane pijama takimi aldim ama annem israrla gecelikte al diye tutturdu gecelik lazim oluyor mu yoksa alt ust pijama takimida is gorur mu kanama falanda oluyormus ya hangisi daha kolay kullanisli olur
haticedrd suragungor instagram da bi kaç video görmüştüm normal doğum yapanlar doğumdan sonra hemşireler alttan muayene için bakıyorlarmış o yüzden elbisenin daha kolay olduğunu söylüyorlardı ama benim bi tecrübem yok bu konuda
suragungor deletedmom43191 demi ya bide gecelik giymeyi hic sevmiyorum alsamda bidaha hic giymicem hastanede onlada dolasamam utanirim 😂😂
deletedmom43191 haticedrd hayir canim öyle kontrol edilmiyor sadece dogumhaneden odaya gelince hemen gelip 1 kere bakıyorlar o kadar ondan sonra kalk orkidini degis üstünü degis diyolar o zaman giyiniyosun
haticedrd deletedmom43191 doğrudur dediğim gibi benim tecrübem yok sadece gördüğüm şeyi söylemek istedim
betult2 Sezaryen sonrasında sonda hemen çıkarılmamıştı. Pijamayla hiç rahat edememiştim ve elbise giymiştim.
ilkgozagrimhavinim suragungor normal doğumu bilmiyorum ama sezaryende gecelik baya rahat olmuştu. Sonda kalıyor bir süre, kanama başlasın diye gelip kontrol ediyorlar vs. Ben gecelikle rahat etmiştim açıkçası.
Ulusahin Gecelik sezaryen doğumda çok kullanışlı oluyor kanama kontrolü yapıyor hemşireler sık sık ama şart da değil yani
suragungor Ben en iyisi gecelikte alayim sezaryen olacak cunku dediginiz gibiyse annemin agzi hic susmaz al demistim der durur😂
2prensesannesiiii suragungor balım elbiseli gecelik daha rahat oluyor ben öyle yaptım ama pijamalı takımda aldım 2 tane bide elbiseli aldım lavaboya giderken avantajlı oluyor bide karnını bişeyin sıkmasını istemiyor insan sezeryansa şayet ben böyle aldığım için ebe hemşireler iyi düşünmüşsün ilk günler için demişti sağlıcakla alın kucağınıza🥰
suragungor 2prensesannesiiii tesekkur ederim simdi sabahlikli elbiseli bir takim aldim iki tanede alt ust takim koyarim hastane cantasina fazla fazla yeter sezaryen olucam zaten aksilik olmazsa en fazla 2 gece yatiriyor
Evremk suragungor sezaryen olacaksa gecelik lazım olur bencede çünkü sonda takılı olabiliyor ayağa kalkana kadar o yüzden gecelik ilk zaman için daha kullanışlı. Normal doğum yapmıştım onda ihtiyaç olmamıştı