gogebakk ben biraz plan program seven bir insanım her şeyi hesaplamıştım. hem şevkim kırıldı hemde çok şaşırdım daha önce hiç denememiştik, ilk çocuğumda da korunmayı bıraktığım an hamile kalmıştım. Bu sefer de öyle olur diyordum 🥲🥹🥹 ama nasip değilmiş Rabbim böyle hayırlı gördüyse vardır bildiği Allah’ım isteyen herkese nasip etsin en hayırlı evlatları inşaAllah ❤️