gebelk yaa hiç sorma kskdkdkd benim normalde de gecikmelerim oluyordu da korunduğumuz için ihtimal vermiyordum. Son aylarda düzene girmişti günlerim, bu sefer korunmayi da bıraktık. Adetim gecikince hamileyimdir diye düşünmüştüm 🥲 bazıları normal diyor ama bilmiyorum sürekli aha regl oldum aha geldi diyorum yani o derece. Islaklık da hissediyorum zaten 6 gündür ped takıyorum ne olur ne olmaz diye