MadameTussauds kusmaktan bin kat iyidir çok şükür sksksk geceleri 2.5 saatte bir emzirdiğim için sürekli kalkıp emzir çok zor oluyor :( alt açma gaz çıkarma eşimde ama yine uyanıp emzirme çok sıkıcı.
Sizin orda da hemşireler 2 saatte bir uyandırıp emzirin diyorlar mı