annekiz6141 ikiprensesannesi___ surup belli bir şeyden sonra aliskanlik yapıyor maalesef.. Ekşi elma bana çok iyi geliyordu midenize iyi gelen şeyi sizin bulmaniz gerek yohsam yoh yani 🙊😄
Fatma_furkan1996 Havin49_ ne demek canım tek başına olmak zor hele ki hastane gibi bir ortam üstelik hamilesin desteğe en çok ihtiyacımız olduğu zamanlar 🥹
ikiprensesannesi___ babymom2026 benim bu iki göndür gün içinde ağrısı çok fena ateş gibi yok böyle bişey 🥲
ikiprensesannesi___ deletedmom43191 çok zor geçiyor belimde ayrı felç olmuşum gibi ağrısından duramıyorum🥲
ikiprensesannesi___ secilmrh ben şurup da bitirdim başlards rahatlatıyordu ama bu iki gündür hiç bişey etki etmiyor gibi
secilmrh ikiprensesannesi___ geçmiş olsun umarım en kısa zamanda geçer bazı gunler gercekten surup da işe yaramıyor haklısınız
ikiprensesannesi___ Havin49_ yaa çok geçmiş olsun Rabbim sağlıkla evlatlarına kavuşmayı nasip etsin inşallah
ikiprensesannesi___ Fatma_furkan1996 evet bende öyle yapıyorum inşallah hemen geçsin bidaha olmasa ya
ikiprensesannesi___ duygumfoca başıma kadar vurduğunu hissediyorum o ağrısını🥲 devam ederse bu sefer gidince söyleyüyecem onu yazsın
duygumfoca ikiprensesannesi___ benim artık mide ağrısını da geçti bir gün unutayım içmeyi o gün pertim 😩 o gün rennie şurup elimde geziyorum