Nursemomm Kusura bakmayın yine rahatsız ediyorum ama başıma gelen durumu size de danışmak istedim. Daha önce de yazmıştım size. Dün gece kahverengi lekelenme sonucu hastaneye gittim. 4+5 günlük hamileyim . Doktor muayene etmedi daha görünmez bu hafta da diye. Daha sonra kan verdirdi beta hcg yi görmek için. Kan değerim 197.51 çıktı . Değerin düşüyor olabilir,kimyasal gebelik ,dış gebelik olabilir dedi. Lekelenme oksapar İğne kullanıyorsun ondan da olabilir dedi yerleşmeden de olabilir deyip Pazartesi tekrar kan vermemi söyledi. değerimi az buldu sanırım. Biz geç döllenme olabilir mi deyince evet olabilir dedi.Bu değerden önceki değerim Pazartesi 43.44 Çarşamba sabah 8 de vermiştim 95.58 çıkmıştı. Dün gece 12 de verdiğim kan sonucu 197.51 çıktı . Acil deki doktor pek olumlu bir şey demedi size de sormak istedim.