ES19 canım bana düşük geldi sanki biraz daha mı yüksek olmalıydı ama burda bende dahil hiç doktor yok kimsenin lafına bakma en iyisi doktora gitmen bi an önce inşallah sorun yoktur.. sonuçta her gebelik farklı oluo sadece beta hcg ile karar verilemez doktor bilir 😁