Günaydın Canım Anneler,
Biliyorsunuz Duru 5 aylık oldu. Dün gece banyosunu yaptırıp uyuttum. Sabah uyandığımızda bezini değiştirirken vücudunun bazı yerlerinde kızarıklıklar fark ettim. Hemen doktoruna mesaj attım alerji gibi görünüyor dedi. Ancak ben doğduğundan beri aynı şampuanı, aynı deterjanı kullanıyorum. Benim yediğim farklı hiçbir şey de yok. Sizce neden olmuş olabilir bunlar? Sizin bebeğinizde de oldu mu?
NOT: Yüzünde de vardı ama 5-10 dk içinde hemen geçti kızarıklık