a23_ bakma bende diyorum stres yapma diye de ben de ilk 15 hafta senin gibiydim hatta arada hala öyleyim şimdi de yatarken diyorum kafası ezilir mi bacağı ezilir mi . Bilmediğimiz bir duygu olduğu için aslında tedirgin olmak normal de ama minimuma indirmeye çalışmak lazım bebeğimize zarar . Aslında herşeyin allahtan geldiğine rabbim ne derse işin sonunda onun olacağına inanıp teslim olduğum da için rahatlıyor biraz daha ve gerçekten işin sonunda duadan başka yol yok