a23_ sizi cok iyi anlıyorum benimde tüp bebek kontrollere giderkem bile korkuyorum ama mide bulantısı ya da hamilelik belirtileri bi görünüp bi kaybolabilirmiş öyle okumuştum ben 2 tane kaybettim ama onlsrda belirtim olmadı 6 ve 8 haftalıklardı en sonuncusunda da 5,5 haftalıktan başladı belirti ama belirtilere bakmayın diolar