Kızlar , ben bebeği göreceğim zaman cok heyecanlanıyorum bu randevuyu da 1 ay önve aldım bir aydır heyecanlıyım en cok da bu gun . Muayeneye girdiğimde sormam gereken sorular var mı ? Doktorum nasıl bir muayne yapacak doktorun hangi cümleleri önemli ? Elime kağıt verilecek mi kagıtta yazan hangi cümleler kritik ? Verimli geçmesi için ne yapmalıyım? Karnım tok mu aç mı olmalı oralet neskafe tarzı şeylerin içindeki seker muayeneye engel olur mu bana resimler verecek mi ben elleri ayakları olan resimler de istiyorum onları da söylesem verir mi tersler mi doktoru da bilmiyorum iyi dediler sadece tek bilfim bu bana yardım etseniz iyi olur