Anneolucamm ben de tüp bebekle hamileyim. 1 aralıkta transfer oldu, 10 aralıkta ilk beta, 12 aralıkta ikinci betayı yaptırdım. İkinci betada 1 hafta sonra keseyi gördüm 19 aralıkta. 5+2 haftalıktı. 2 hafta sonra tekrar çağırdı, hem bebek hem kalp atışı görüldü