Merhaba kızlar, tüp bebek ile hamile olanlar bebeği kaçıncı haftada ve hangi kese boyutunda gördüler benim 16 aralık da transferim yapıldı 4. gün embriyosu
29 aralık beta 1151
02 ocak 5329 kese 8 mm
6 ocak kese 14 mm ama bebek görünmedi panik yaptım sizinkiler nasıldı