Nealakayahu evet 7 Ocak’ta dopum yaptım 3 günlük hastane kalma sonucunda çok şükür son anda suni sancı verildi ve artık sana kalmış dediler sancı geldikçe doğru olanı yaptım ve 10 dakikada doğum yaptım çok şükür sadece beni yıpratan 3 gün hastanede kalmamdı.