beyza009 40+5 günlüğüm sancılarım olmadıgı için yatış verildi alttan açılma olsun diye ilaç verdiler 2 cm açıklık var şuan sizce ne zaman doğum yaparım. 🥺
Narina123 beyza009 bende suyum gelerek gitmiştim ama açılma yoktu gittiğimde 17:00 felandı 22:50 de oğlumu kucağıma almıştım ☺️yani yaklaşık 5 saat
ahsencim beyza009 hayırlısıyla kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah, ben de 40+6 oldum hastaneye gidicem 3 cm açıklığım vardı acaba bana da mı yatış verirler çok heyecanlandım
beyza009 kartanesii_ Yok hayır sonrası zor oluyomuş epiduralde 5 cm açıklıktan sonra suni sancı verileceğini söylediler
kartanesii_ beyza009 5 cm açıklıktan sonra suni sancı verilince daha mı hızlı açılma gerçekleşiyor peki? 😊 inşallah hemencecik kucağınıza alırsınız
beyza009 kartanesii_ Teşekkür ederim inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız. ❤ evet açılma hızlanıyo sancıdan dolayı ilk doğum olduğu için bu kadar beklemişler yoksa direk suni sancı veriyolarmış sizde mi gebesiniz 🙂
beyza009 kartanesii_ içiniz rahat olsun her zaman stres yapmayın kendinize doğumunun daha kolay olur inşallah 🌸
beyza009 ahsencim Teşekkür ederim sizde hayırlısıyla doğum yaparsınız inşallah galiba size de yatış verilir ve bende açıklık yoktu haftam geçtiği için verildi hastanede açıklık oluyo
Havin49_ beyza009 hyr yoktu ama suyum geldiğinden enfeksiyon riski oluşmasın diye gittim açılmam 1 cm di
Nealakayahu beyza009 nasılsın doğum yaptın mı suni sancı nasıl birşey bizi haberdar eder misin bende 39+5 im yarın da doğurmazsam suni verilecek inşlh sağlıkla kucağına alırsın