melora merhaba. Sizinle aynı durumu yaşadım ne yazık ki. 10 haftalık sandığım bebeğim meğer 8.haftada kalbi durmuştu. Kürtaj oldum . Bir senenin sonunda anca hamile kalabildim ve benim sorunum kan pıhtılaşmasıydı. 25.haftaya kadar bile kan sulandırıcı kullanmak durumunda kaldım. Umarım en kısa zamanda ve sağlıkla sizde tekrar hamile kalırsınız