melora aynısını yaşadım, 10-11 haftalık olması gerekirken kontrolde kalbinin durduğunu öğrendik. Aynı şekilde genetik test istedi doktorum. Ve bende genetik pıhtılaşma çıktı. İyiki istemiş yoksa bilmesem benim her gebeliğim böyle sonuçlanacakmış. Sonrasında çok şükür bir oğlum oldu ama tabi öğrendiğim ilk andan doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullandım. Şuan tekrar hamileyim yine iğne kullanıyorum. Biliyorum çok zor, Allah sabrını versin başınız sağ olsun. İnşallah ilerde sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza