melora ilk gebeliğimde 11. Haftada kalbi durmuştu ben de pıhtılaşma sorunu vardı bunu bilmeseydim her defasında belki kaybedecektim. Ben de ilk başlarda kendimi çok suçladım ama olana hiç bir şey yapamayız. Sizi çok iyi anlıyorum, üzüntünüzü de aynı şekilde. Aynı şeyleri yaşamış biri olarak geçecek umarım hazır olduğunuzda tekrar kucağınıza alırsınız sağlıkla bu son olur 🫂