10 haftalık hamileydim bugün kontrole gittik ve kalbinin durduğunu öğrendik kürtaj oldum doktorumuz genetik tarama testi yapalım dedi neden kalbi durdu diye onu yaptırdık sonuç 1 ay sonra çıkacak başta şok olduk eşim ile sonra bu durum üzüntüye bıraktı yerini ama ben şimdi kendimi suçlu hissediyorum doktorum benim suçum veya benlik bir şey olmadığını genetiğe bağlı bir şey olduğunu söyledi aranızda bu durumu yaşayanlar var mı