Serfiraz ondan dolayı demiyor onu önceden de konusunu açtı çünkü bana. İnşallah sütün gelir dedi bir sey demedim mama verilen bebek şöyle böyle demeye başladı ben de ablamın da arada verdiğini ama hiç öyle sıkıntıları olmadigini söylemiştim. Ablam da emzirdi bu arada sadece gerektiğinde verdi ikizlerdi. Yani durduğu yerde bunların kaygılarına düşünce hamilelikte sinir bozucu oluyor neyseki eşim benden yana ondan konuşuyor ama cok konuşamıyor sezaryen konusunda da en baştan beri biliyor eşimin yeğeninin eşi normal doğurdu geçen ay oturuyoruz normal doğan çocuk işte böyle rahat ondan çocuk böyle sakin , sezaryen çok kötü diyip durdu sürekli bir de kadının yanında o gün de en son oturduğum yerden kalktım hiç hoş değil bence bu kadarı bilemiyorum hormonlardan da ekstra batıyor tabii ki o da var