Kayinvalidem zaten bana arada diyordu başlarda ne istiyorsun normal yaparsın sen diye hep sezaryen istiyorum dedim aralarda durduk yere bana bi seyler söyledi duymamazlıktan geldim bugün dedim ki gel anne aldiklarimiza bak bebek için geldi bakiyoruz eşim dedi ki hastanede ne kadar kalınıyor kayinvalidem dedi ki normal düşün be kızım bi doktorunla konuş falan dedi eşim de kaç gun kalınıyor diye soruyorum onu kendi bilir dedi kayinvalidem de dedi ki gazını çıkarınca çıkarıyorlar hastaneden. Yani eşime niye bu detayı veriyorsun bir sinir oldum sinir etti ya doğum konusunu açmasına ayrı sinir oldum sonra da diyor ki inşallah biberona ihtiyaç olmaz hiç ortalıkta da biberonu görmedi yani aklına geldi durduk yere ben de dedim ki olur illa kendi sütünü de onda veriyorsun eşim de dedi ki biz aldık biberon en başta.Sinir üstüne sinir hepsine sinir oldum ama o yürüyüp ilk gazını çıkarınca hastaneden çıkarıyorlar demesine ayrı sinir oldum birdaha da aldığım şeye gel bak demeyeceğim zaten isterse gösteririm kendim atılmayacağım a.ptallık bence