muhterem07 damlossss sancın gelirse direk sezeryanla alırlar canım zaten sancın gellnce hemencecik doğurmuyosun
damlossss muhterem07 doğru canım ben biraz ondan koruyorum işte acil alınınca hazırlık falan olmaz aç karna olmak gerekiyor falan sıkıntı çıkar diye korkuyorum
Svvv damlossss onu söylememişti canım sürekli yapın gün içerisinde ama belki uyanık hareketli olduğu zamanlar daha etkili olur faydası olursa bana da bildirir misiniz benim haftam küçük daha öyle bir sorunla karşılaşırsam bende deneyeceğim🌸
muhterem07 damlossss onlar gerekirse lağma falan yapıyorlar canım annelik endişe demek ama hiç merak etme su akar yolunu bulur doktorlar gerekli müdahaleyi yaparlar
damlossss muhterem07 doğru canım bu ilk doğumum olacak o yüzden her şeyi kafama takıyorum inşallah sağlıkla alalım kucağımıza
anneoluyorummm103 damlossss benim 32 de yan dönmüştü daha düzelmedi sezaryen oldum. Ama doğum başlayınca bile dönen bebekler varmış