tecrübeli anneler beni bir Aydınlatın lütfen ben 33 hafta oldum 1 aydır bebeğim ters makat gelişli şimdi benim kendi doğum sancılarım başlarsa ne olacak doktor donmesi zor bu haftalardan sonra dedi dönmezse sezeryan dedi ben sezeryan olana kadar yani gün alana kadar kendi doğum sancılarım başlarsa ne olacak açıkçası bu durumdan çok koruyorum tecrübeli olanlar varsa paylaşırsa çokk sevinirim 🥹