arkadaşlar benim amacım burda kimseyi korkutmak değil doğum yapmak üzere olan annelerde başlığımda zaten zor bir doğum olduğunu söylüyorum ben size zorla girip okuyun demiyorum siz merak edip okuyorsunuz bende burda her anne adayı gibi doğum hikayemi yazdım burda herkesin acı eşiği bir değil evet benim acı eşiğim yüksek olmasına rağmen canım acıdı arkadaş kalkıpta kimse normal doğum kolay diyemez doğumun hiç bir şekli kolay olamaz insan yırtılıyor sonuçta bir can dünyaya getiriyorsun nasıl kolay olabilir ben negatif yazamaya çalılmadım olanları ve yaşadıklarımı yazdım bu kadar doğum yapacaklarıda korkutmuyorum sadece doğumun zor olduğunu ve bunada kendilerini hazır etmelerini söylüyorum öyle toz pembe yok şöyle yok böyle diye kandırmıyorum en azından kimseyi evet iyi hastaneye denk gelen vardır illa yada iyi hemşireye doktora benim öyle olmadı herkesin kendi şansı ne denilebilir bu arada benim yazdığım doğum hikayem korkunç ve ürkütücü geliyorsa okuma kardeşim ben senin gözünü zorla dikmiyorum oku diye sen merakından girip okuyorsun ordan kalkıpta laf çarpıp ahkam kesme .