kızlar merhaba ben bu uygulamada hep yorumları okudum özellikle doğum hikayeleri’ni normal doğum hakkında kolay ve o kadar abartılıcak gibi yorum yapanlara sözüm yalan söylentiler .ben size kendi normal doğum hikayemi anlatayım doğumuma 2 gün kala 10 dakkada bir sancı vuruyor du sabahın 5 ‘inde sancım yoğunlaştı ve eşimi uyandırıp devlet hastanesine gittik acil bölümüne doktor kontrol etti ve yatış yapacağını söyledi bende eşimle birlikte kabul ettim ,ah ahh bilsem böyle eziyet edicekler kabul etmezdim. evde çekerdim sancımı neyse yatış yapıldı sonra beni doğumhane dedikleri bölüme aldılar normal bir oda normal bir hasta yatağında doğumu yaptırıyorlar neyse beni nst ‘ye bağladılar her an takip ettiler stajyerler vardı Allah var iyilerdi neyse baktım hemşire geldi alttan muayene etti baktım 10 dakka sonra başka hemşire geldi alttan muayene etti sonra böyle böyle her 10 dakkada bir farklı hemşireler alttan muayene etti onlar muayene ettikçe benim canım dahada ağrımaya başladı ve çok vicdansızlar böyle burunları havada sanki onların babalarının hastanesi fırça atmalar kızmalar bağırmalar falan neyse akşam 8 gibi çok sancım olmaya başladı önceki yaşadığım sancılar yalancı sancılarmış meğer benim sancım başladı 5 dakkada 1’e düştü sancım ama böyle bir ağrı yok sanki sırtımdaki kemikleri elleriyle ayırıyorlar neyse ben bağırıyorum normal olarak acıdan sancıdan hemşireler gelip kes sesini ne bağırıyorsun diye kızıyorlardı bana o kadar bencil ve merhametsizlerdi ki nefret ettim devlet hastanesinden neyse sabahın 5 ‘ inde suyum patladı ardından kanamam gelmeye başladı sonra hiç açılmam yokken suyum patladıktan sonra 10 santimlik açılmam oldu .sonra hemşire geldi ona birden ıkınma isteğimin geldiğini söyledim kızlar cidden birden ıkınma isteğiniz geliyor ben bunu söyledim sonra bana doğumun başladı diyip ayaklarımı çatala bağladılar neyse etrafımda 15 tane stajyerler neyse hemşire bana beni dinlersen bir kaç ıkınmada bebek gelir dedi neyse bende tamam dedim hemşireyi dinledim burundan nefes alıp ağzım kapalı şekilde ıkındım ama nasıl bir acı bebek zorluyor rahmimi birde poponda sanki biri eliyle itiyor öyle bir acı neyse 4 5 ıkınmada bebeğin kafası çıktı ama varya nasıl bir acıııııı nasıl bir yanma sonra benim rahmimi kestiler popoma kadar 10 santimlik açılmam olmasına rağmen bebeğin tırnakları kesmiş güya rahmimi yalan söylediler beni neşterle keserken yırtılma sesi geldi kulağıma neyse bebeğim geldi doğdu sonra bana dikiş atacaklarını söylediler bende bir iki dikiş atarlar sandım sonra bana 40 dikiş attılar uyuşturucu iğne diye yalandan birşey yaptılar hiç bir işe yaramadı neyse canım nasıl acıyor ama hemşire çok acımasızca çok sıkarak dikiş attı hani annelerimiz yorgan dikerler ya aynı onun gibi benim canım acıyor hafif popımu kaldırıyorum bana çığlık atarak bağırdı pis hemşire tüm herkes bana acıyarak baktı şuan tam 32 günlük bebeğim ve dikişlerim hâlâ ağrıyor büyük abdestimi 4 günde bir yapabiliyorum ve tüm gün onun ağrısını çekiyorum yani normal doğum demek ölüm demek ay yok normal doğum yapıyorsun hemen ayaklanıyorsun yalanı öyle bişi yok ben hala ağrı çekiyorum sezeryan yapanlar benden daha iyi durumda normal doğum ölüm gibi kızlar size eksiksiz gerçekten olanları yazdım tavsiye etmiyorum kesinlikle devlette doğum yapmayın özelde doğum yapın devlette köpeğe muamele eder gibi davranıyorlar bir değerin yok ben özelde doğursaydım belki dikiş atılmazdı belki bu kadar parmaklamazlardı sancım olmazdı görmeğe gelenleri almıyorlardı arkadaş kontrole falan devlete gidiyorsanız gidin ama doğumu özelde gerçekleştirin ay para yok falan demeyin az yiyin az giyinin gidin gerkirse borç yaptırın özelde doğum yapın eşlerinize acıyıp devlette yapmayın onlar size acımayıp devlette yaptırıyorlar bu yüzden siz canınıza kıymet verin benden size söyleyeceklerim bu kadar umarım birazcıkta olsa düşüncelerinize yardımcı olmuşumdur sağlıcakla kalın Rabbim doğumunuzu kolaylaştırsın inşallah Allah a emanet olun 🙏