xxR4bia zeyyy_ inşallah güzelim yaa bir an önce güzel haberi alsak kavuşsak bebişlerimize 🫠🫠 bu arada senin ilk mi iki mi
zeyyy_ @ilkiminannesi Sabah deneyeyim de bi bakalım ya da direkt kan versem de olur böyle düşünmekten de insan stres oluyor gibi
zeyyy_ @xxR4bia 2 yıldır olmuyordu benim sonra temmuzda oldu eylülde kürtaj oldum kalbi durdu bu da ikinci olacak inşallah bebeğim senin
xxR4bia zeyyy_ benim de bir kızım var 2 yaşına gircek inşallah öyle kardeş yapalım fiye uğraşıyorum bende 2.5 aydır. 🫠🫠