duyqq kız benim çok karışık yaa 🥹🥹 normalde 5 ocaktı yani bugün ammmmaaa ve de lakin bu ay antibiyotik kullandım salgından dolayı ve yumurtlamam gecikti. E o gecikince bat da ileri tarihe kaydı otomatik olarak. Yeni tarih 9 Ocak dün de test yaptım nego☹️☹️