alpanne3 busraannecikk ben daha dün Aytakın hocaya gıttım ben memnunum şahsen gayet güzel ılgılenıyor ınsana moral verıyor wp mesajlara hep ılgılı cevap verıyor sadece hastane ucretlerı yüksek o bıraz daha uygun olsa çok güzel olacakta