alpanne3 Aytakın hoca şeker yuklemesı yaptırıyor mu kızlar yoksa açlık tokluk kan tahlılı mı verıyor sadece
Maeshatr alpanne3 evet ben istemedim yaptırmak 1 hafta kontrol ettim evde sonra kendisine ilettim bu kadardı benim sürecim arası sıra halen hem tansiyon hemde şekerimi kontrol ediyorum
gizarden alpanne3 medipolde şeker yüklemesi yaptıran var mı ben de gidicem aytakin hocaya iki haftaya şeker testi yaptırcam ben de
alpanne3 Maeshatr ben bılmıyorumda şeker yuklemesınde bı sorunmu var pekı sorduğum kısıler yarısı yaptırıp yarısı yaptırmıyorda
Maeshatr alpanne3 bir zararı yok diyorlar ama vücuda şeker yükletmenin de iyi olmadığını biliyorum o yüzden istemedim ben yaptırmak
alpanne3 Maeshatr randevu zamanım geldıgınde bakalım bana ne dıyecek çünkü 27 haftalıgı gececegım gıttıgımde
alpanne3 gizarden benım ayın 22 sınde kontrolüm ozmn gıttıgımde soracağım bakalım 27 haftalıgı gececegım çünkü
gizarden alpanne3 benim de 29 unda :) haberleşiriz inşallah. Ama sabah erkenden aç karnına gidin ben yazmıştım bana sabah 8-10 arası aç karnınagel demişti