ikiprensannesii_ kız benim kızım 38. Haftada 2800 doğdu 1. Ayda 3800 dü bana maşallah çok güzel beslenmiş dediler 😅 Asıl sana maşallah doktor biraz saçmalamış. Her doktorun her dediğinede inanma bende 2. Ay kontrolünde 1200 Gr almıştı bebeğim doktor bana sütün yetmiyor dedi ben şok. Bebeğinin alerjisi var dedi beni süt diyetine soktu diyet yaptım boş yere sonra stresten benim süt gerçekten azaldı bebeğimin kilo alımı yavaşladı kavga dövüş alerjiye yeşil alan açtırdım alerji uzmanına götürdüm uzman bana diyo ki sen niye geldin bu çocukta alerji şüphesi dahi yok 🤦🏻♀️Yani bebeğin zaten minyon doğmuş bunu 3 küsür kilo doğan bebeklerle kıyaslayamazlar ki. Önümüzdeki aylarda daha iyi toparlar yetişir korkma benim kız 3. Ayda yakaladı yaşıtları