Kizlar beni bilenler var burda bebeğim 34+6 günlük doğdu ve 2670 doğdu yani şuan 1 ay 7 günlük bugün sağlık ocağına götürdük izlenimi vardı kilosuna baktılar 3kilo 900 gram çıktı doktor alt sınır dedi ama güzel kilo almis dedi ben anlamıyorum nasıl alt sınır olurda güzel dedi kafam karışık şimdi bu iyimi kötümü bilemedim kizlar bebeği prematüre olup kilosu nasıl ileliyodu anneler bakar mısınız 🥺