ezgdl Şuan tam 20. Haftamdayım sabah tartıldım 5.5 kilo almışım bana fazla gibi geliyor sizlerde durum ne kızlar fazla mı sizce 61.3 tüm 66.9 olmuşum🥲
busraaker ezgdl ben 11 aldım kendinden kötüsünü düşün ve şükret canım 🤣🤣 şaka bir yana fazla değil gayet iyi almışsın
elrahe08 ezgdl 2 ya da 3 almışımdır kusma hiç olmadı ama zofer ile olmadı bulantı çok vardı gala var ve hala zofer içiyorum ilk aylar baya baya kötüydüm yani yemiyordum bir şey
[silindi] ezgdl bebeğinizin cinsiyeti ne acaba kızda çok alınıyo diyolar ben 23+2 deyim bebişim erkek 50 kiloyla hamile kaldım 3 kilo aldım çok iştahsızım bulantılar da devam ediyor
ezgdl [silindi] bebeğim erkek başlarda bulantım benimde vardı ama 14. Haftadan sonra geçti sizinki de geçer umarım
seher_3590 ezgdl kilolu hamile kaldim zaten o yüzden almamaya çalışıyorum ilk hamileligimde 23 kg almıştım 🥲