ayseytm ben cuma günü gittiğimde progestan verdi ama artık çok geçti parçalı kanama başlamıştı o zaman. Ve benim 7+4 iken gelişim 6+0 gösteriyordu kalp atışı da yoktu.Aslinda düşeceği baştan beri belliymiş.Cunku 5 haftalikken gece uykudan uyandiracak kadar agrim sancim oldu
Daha önce doğum yaptığım için biliyorum aynı dogum sancisi gibiydi.Ilk kızımda da kahverengi lekelenme olmustu ama agri sancı yoktu.Gebeligimin ilk gününden beri özellikle bele vuran sancılarim oldu zaten dogum sancisi da bele vuruyor