bebekoo47 kese düzgün dedi kalp atışı yok dedi boş kese demedi ama zaten bebek düştüğüne göre de boş degildi.Dusugun içinde anlasiliyor bebek olduğu.Allah razı olsun şu süreç o kadar yıpratıcı ki tekrar hamile kalmaya korkarım tekrar aynı şeyleri yasayacagim diye.