firdevsalp taze_annee_ 30+2 haftalık hamileyim bende çalışıyorum ama artık ders çalışmak çok yorucu geliyor
Bykessra taze_annee_ özellikle açık öğretimdeki derslere çalışıyorum yaza mezun olabilmek için ertelemiyorum onu günde 2 saat çalışıyorum en az. KPSS ye de haftada bir kaç gün ancak bakıyorum
Anneoluyorumm00 taze_annee_ benim iki bebeğim var hem üni okuyorum hemde kpssye girecğim. üni sınavları bittsin sonra basliycagim kpss’ye
taze_annee_ cansuvet inşallah bu yıl sizin yılınız olur da atanırsınız bebişler bize şans getirsin 😍❤️❤️
Busranur_mnts taze_annee_ uzaktan öğretimde üni okuyorum 33 haftayım finallere gittim geldim 2 dersim vardı geçtim şükür bahar dönemine 6 dersim var dönem başı ile doğum zamanı çakılıyor halledebilirim inşallah sonra mezunum😅
taze_annee_ Busranur_mnts ya bende geçen yıl çok uğraştım açık öğretim sınavlarıyla şükür bitti bu yıl kpss var ama ona da çalışacak hevesim yok 😂
Busranur_mnts taze_annee_ inşallah yaparsın canım ya ben önlisans mezunuyum zaten lisans tamamlama için okuyorum şimdi alttan kalan derslerimi verirsem bu sene mezunum