myangelson Meribzmz geç yumurtlama olmuştur - olacaktır. Kist olmuştur geciktiriyordur. Stres kaynaklıdır mevsimseldir çok sebep var. Bir kaç gün daha bekleyin kan verin orada da negatif olursa bir doktora gidin muayene ederler en azından
secennagihan Meribzmz benimde 7 gün gecikti 2 gün önce yaptım negatif dün yaptım sonradan çok silik bi çizgi çıktı kan verdim bugün bakalım
Meribzmz rukiyeakskl ben de yarın kan vermeyi düşünüyorum daha önce gebelik kaybı yaşadım korkuyorum o yüzden
Yorgunanne29 secennagihan haber ver lütfen 50 gün geçti adetim benimde 2 gün önce test yaptım negatif ti yarın tekrar yapıcam ben geç döllenme yaşıyorum hep
canan12345_ secennagihan acaba benimde öyle olurmu ya yoruldum artık kafama takmaktan her ay bekliyorum
canan12345_ Bende aynı durumdayım canm bir hafta geçti test yaptım bugün iki tane negatif sonradan pozitife donermi acaba bu ay çok umutluydum🙁
secennagihan Yorgunanne29 yarın çıkıcakmış sonuç canım çıkınca veririm inşallah hayırlı haberler alırız
canan12345_ secennagihan adetime 2 gün kala yaptım negatif bugün yaptım adetim 8 gün gecikmede şuan iki tane yaptım hatta yine negatif pozitife donermi acaba sonradan
canan12345_ 2prensesannesiiii sizin baya olmuş ama doktora gittiniz peki kan tahlili falan vermedinizmi