Ftmn123- yasewin Çıktı 0.8 ama sağlık ocağında folik asit aldımda bugün adetimin 4. Günü başlayayım mı yoksa nezaman?ismide FOLBATAKE 5mg folik asit iyimi ?
yasewin Ftmn123- benim ilaç alerjim olduğu için karışık vitaminli vermedi doktor. Folicus kullanıyorum söylediğinizi bilmiyorum 🥲