Ftmn123- Kızlar prodoctor erken gebelik testi yaptım da ilki 5 dakika da 2. si ilk 10 dakika da çıktı kanda verdim sağlık ocağında sizce var mı ? Ama kaset test yaptım negatif çıktı
agilkaya Ftmn123- kan sonucunu bekle canım en güveniliri o 🥰 çıkınca sonucun bizede haber ver inş vardır
penbe_karisi Bazenn hcgden kaynaklı çıkmayabilir bazı testler düşük hcgyi algilamaz 🥹güzel sonuçlar al inşallah
mlke2906 Ftmn123- kaset testlere çok güvenmiyorum ya zaten kanda vermişsin yarın sabaha doğru öğrenmiş olursun
Ftmn123- xxR4bia Evet çıkmıştı bu arada benim bir değerim çıkmış glike Hemoglobin 5,7 iyimi 2 tüp vermiştimde ?