Benim 20. Haftada ve kanamam oldu plesenta aşagıda rahim ağzını yarım kapatmış demişti doktor. Yukarı çıkabilir dedi kanamamı durdular ilaç serumla yattım 2 gün. Şükür çıktım bu gün. Bende korkuyorum kanama olur mu daha? Allah hepimize yardım etsin de sağlıkla bebeklerimiz gelsin inşallah ♥️